Livrarea Produselor
Programul procesarii unei comenzi este incadrat intre orele 8:00 si 15:00, zilnic in cursul saptamanii, din pacate nu se proceseaza comenzile plasate online, in weekend.
Dimensiunea maxima a unui colet este de 3m. Aceasta decizie este luata in conformitate cu regulamentul Companiei de Curierat cu care colaboram
Comenzile intrate dupa ora 11:00 in cursul saptamanii, se proceseaza in ziua urmatoare
Timpul acordat procesarii comenzilor se calculeaza de ordinul zilelor, acesta este de minim 2 zile sau 14 zile in cazuri speciale. Timpul de procesare variaza din cauza mai multor factori precum: producatori extracomunitari (importul se realizeaza in 30 de zile), producatori europeni (importul se realizeaza intre 14 si 30 de zile), producatori locali (transportul se realizeaza intre 3 si 14 zile), lipsa stocurilor producatorilor, Acestea pot fi unele dintre cele mai intalnite cauze in procesarea greoaie a unei comenzi.
Programul de ridicare colet de catre curier incepe dupa ora 15:00 pana la sfarsitul programului. Transportul coletului se realizeaza de obicei in 24 ore, livraru-se in Bucuresti si 48 de ore pentru livrari in teritoriul tarii, dar pot exista si intarzieri de procesare a acestuia de pana la 72 de ore. De precizat, compania de curierat isi asuma transportul si timpul petrecut in livrare al coletului.
Tariful standard este de 20 lei (tva inclus), dar acesta poate varia in functie de dimensiunile si greutatea coletului. Se mai pot adauga 20 lei (tva inclus) la transportul unui colet cu numarul de km suplimentari*. Pentru comenzile care ies din raza de acoperire a Companiei de curierat, avand km suplimentari dar si a celor ce coletele insumeaza mai mult de 50 kg si planul tarifar se schimba in „transport marfa”, clientului ii este precizat un cost estimativ pe care trebuie sa-l suporte in intregime. Dupa comunicarea cu acesta si decizia de confirmare a transportului este acceptata de catre client, se va incepe procesarea comenzii.
Clienții care renunța la achiziționarea unui produs, solicitând returul acestuia, se vor supune regulilor descrise în Politica de Retururi, acceptandu-le in integralitate.
Produsele pot fi returnate intr-un interval de maxim 14 zile de la data intrarii in posesie.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
*se intampla in cazul in care curierul nu are sediul in orasul dumneavoastra sau este la foarte mare indepartare, iar acesta aplica cost de transport suplimentar
*Retur gratuit – beneficiati de retur gratuit in situatia in care coletul a fost avariat de catre curier sau culpa este asumata de catre Departamentului de Coletare.